Additional Information:
სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „კრისტალი“
პოლიგრაფიული მომსახურება
საინფორმაციო ჩანართი
სს “კრისტალი” წარმოადგენს ადგილობრივ მიკროსაფინანსო ორგანიზაციას, რომელიც ხელს უწყობს მიკრო, მცირე და საშუალო ბიზნეს სექტორის განვითარებას საქართველოში მცირე სესხების გაცემის გზით. დღესდღეობით “კრისტალი” წარმოადგენს ერთ-ერთ წარმატებულ და განვითარებულ მიკროსაფინანსო დაწესებულებას, რომელიც ფლობს ფილიალების ფართე ქსელს და რეგულარულად ემსახურება 45000-მდე კლიენტურას საქართველოში.
გაცნობებთ რომ სს მისო „კრისტალი“ აცხადებს ტენდერს კვარტალურ პოლიგრაფიულ მომსახურების და მასალების შესყიდვა-მიწოდების შესახებ (დაკვეთის შესაბამისად) რისთვისაც იწვევს შესყიდვით დაინტერესებულ კომპანიებს ტენდერში მონაწილეობისათვის.
შესყიდვის ობიექტი
სს მისო „კრისტალი“ ოფისების მიხედვით პოლიგრაფიული მასალების შეკვეთა - შესყიდვას ახორცილებს კვარტალურად.
შეკვეთის სახეობა და რაოდენობები მოცემულია დანართი #1 ში.
ანგარიშსწორების პირობა
ანგარიშსწორება განხორციელდება უნაღდო ანგარიშსწორების ფორმით, შეთანხმების მიხედვით ავანსის გადახდის გზით, ან საქონლის მოწოდების შემდეგ არაუმეტეს 5 სამუშაო დღის განმვლობაში.
პრეტედენტის შეფასება და შერჩევა
სატენდერო კონკურსში მონაწილეობით დაინტერესებულმა პირებმა წინადადებები უნდა წარადგინონ შესყიდვების ელექტრონული სისტემის – etenders.ge –ს საშუალებით. ტენდერი ჩატარდება ე.წ. ერთი კონვერტის პრინციპით . (http://etenders.ge/Page/Instructions)
სატენდერო წინადადების ფასი საჭიროა მოიცავდეს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ ყველა გადასახადს.
შერჩეულ კომპანიასთან გაფორმდება ხელშეკრულება 1 (ერთი) წლის ვადით;
ყველა პრეტენდენტ კომპანიას გაეგზავნება შეტყობინება ტენდერის საბოლოო შედეგების შესახებ (მითითებულ ელ.ფოსტაზე)
შერჩევა მოხდება შემდეგი კრიტერიუმების საფუძველზე:
გამოცდილება მომსახურების სფეროში
ფასი
მიწოდებული მომსახურების / საქონლის ხარისხი
პრეტედენტის მიერ etenders.ge–ზე ასატვირთი დოკუმენტაცია
პრეტედენტმა საჭიროა სისტემაში ატვირთოს/წარმოდაგინოს ორგანიზაციის უფლებამოსილი პირის მიერ ხელმოწერილი დანართი 2 -ში წარმოდგენილი დოკუმენტების ჩამონათვალი.
შესაძლებელია განხორციელდეს პრეტენდენტებისაგან სხვა დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნა ან/და წარდგენილი ინფორმაციის დაზუსტება.
უპირატესობა მიენიჭება კომპანიებს რომელთაც გააჩნიათ რესურსი შეკვეთების მოკლე ვადაში დამზადების და დაფასოებით მომსახურების.
სატენდერო წინადადების მიღების ბოლო ვადაა: 2015 წლის 20 ნოემბერი, 18:00 საათი
დამატებითი კითხვების/შენიშვნების შემთხვევაში, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ:
სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებით
საკონტაქტო პირი:
ზვიად ზამბახიძე
Mob: 577 27 79 27
პოლიგრაფიასთან დაკავშირებით
საკონტაქტო პირი:
თიკა ჩხეიძე
Mob: 599 32 14 24
დანართი 2: პრეტენდენტის რეკვიზიტები და დოკუმენტების ლისტი
პრეტედენტის რეკვიზიტები
1 პრეტენდენტის იურიდიული ფორმა და დასახელება
2 საიდენტიფიკაციო კოდი/ ნომერი
3 პრეტენდენტის იურიდიული და ფაქტიური მისამართი
4 ხელმძღვანელის სახელი, გვარი
5 პრეტედენტის საკონტაქტო ინფორმაცია (ტელ:.მობ:.ელ.ფოსტა,საიტი)
6 მომსახურება ბანკ(ებ)ის დასახელება;ანგარიშის ნომერი
პრეტედენტის მიერ წარმოსადგენი დოკუმენტაციის ლისტი
1 ამონაწერი სამეწარმეო რეესტრიდან
2 საგდასახადო შედარების აქტი
4 საბანკო ამონაწერი ბოლო 12 თვის
7 ბოლო ორი წლის განმავლობაში ანალოგიური საქონლის/მომსახურების მიმღებ კომპანიების სია.
9 საქონლის და მომსახურების ფასების ცხრილი (დანართი 1 )
10 ორგანიზაციის მფლობელობაში არსებული მანქანა-დანადგარების ჩამონათვალი
უფლებამოსილი პირის ხელმოწერა ____________________ თარიღი______________
Documentation
The question/answer module has been disabled by the buyer. Please, in case of questions, contact the buyer through the contact information specified in the documentation.